Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Santorini Groningen. Meer weten? Ontdek meer
Roy
23 jun 2026 om 23:19
De keuze aan Griekse gerechten is wat beperkt. Wat we besteld hadden aan Griekse eten was gewoon goed. Heerlijk gegeten.
Nick
21 jun 2026 om 0:01
altijd lekker en verzorgd eten!
Amber
20 jun 2026 om 19:08
De pasta en het brood met tzatziki was erg lekker. Goede porties en het was goed verpakt en goed warm. De bezorging was snel. De bezorger erg vriendelijk. Wij bestellen hier wel vaker en dat zal door het goede eten zo blijven. Wij raden het zeker aan.
Noha
19 jun 2026 om 9:30
Delicious and quick delivery , perfect !
Evert
18 jun 2026 om 20:04
heerlijke pasta's deze keer, goed als altijd.
Ekkie
18 jun 2026 om 16:30
Hamburgers zijn goed hier
Ina
15 jun 2026 om 23:41
altijd even goed en heerlijk
Margriet
14 jun 2026 om 21:51
perfect
Chris
14 jun 2026 om 19:08
Beste spareribs van de stad danku
C
13 jun 2026 om 21:19
smaakt lekker.vers eten
Joop
13 jun 2026 om 18:24
De bezorging was veel sneller dan eerder aangegeven. En de pizza was heerlijk!